Test Footer 2

2011/09/19

انا مش مصرى
اعاكس بنت بلدى و اغتصبها و اقول انا مصرى
اسرق ولاد بلدى واقتلهم واقول انا مصرى
اشرب مخدرات وابيعها و اقول انا مصرى
اجوع و اتعرى واتسرق و اتنهب بردو مصرى ؟
متلقح مش لاقى شغل على القهوة بقالى قرن اه مصرى
استهين بتراب بلدى واسكت ايوة مصرى
سفرة بره البلد لجل الشغل قالو غورانت مصرى
اتهّنت و اتزليت لجل ارجع لبلدى قلو ما انت مصرى
رجعت لقيتها خربانه اكتر (اتكلم ؟)لا اخرص انت مصرى
ماشى لقيت ثورة وشعب بلدى بيموت انقظهم لا انت مصرى
آم شهيد بتقولى الحقنى (انقظها ؟) ارجع انت مصرى
كان نفسى اكون انسان مش مصرى
اصرخ اسرق اقتل انهب و اثور
ولو سالوانى اقول مش مصرى
راح ابلطج الى كل الناس واقولها بعلو الصوت
احا
لا مصرى
بحب بلدى وبعشقها
وبشرفى عمرى ما بسرقها
ولترابها اضحى و اموت
ولعيونها عمرى ما هفارقها
انا مصرى اصلى وشريف زرعت ارضى فى الريف
عملت فى حبها عفريت
هكمل وابنى ومش حهدم
تفتكر هرجع بجد مصرى

ليست هناك تعليقات:

cc

رخصة المشاع الابداعي
egyptianfree.blogspot.com by blogger هو المرخص لها بموجب المشاع الإبداعي نسب المصنف 3.0 الاصلية الترخيص .

c

c

http://paper.li/A7med_El_Sayed